Etusivulle
Etusivulle
Become
digitally
awesome.
Facebook-markkinointi

Facebookin ja somen valjastaminen yrityksen hyötykäyttöön vaatii hyvän tuntemuksen siitä, ”ketkä ovat asiakkaitamme ja mitä he haluavat kuulla?”

Tänä päivänä harva kieltää enää somen voimaa tai sitä, että ”siellä täytyy olla”, mutta sitäkin harvempi oikeasti hyödyntää strategisesti Facebookia miedon bränditunnettuuden lisäksi myös asiakassuhteen luomiseen, brändimielikuvan syventämiseen, liidigeneroinnin ja myynnin systemaattiseen tukemiseen.

Yhdellä postauksella voi kanssamme tavoittaa 100 000 – 300 000 ihmistä. Voit tavoittaa tietyn postikoodilla rajatun alueen ihmiset kustannustehokkaasti ja tyylikkäästi. Nettisivuillasi vierailleet henkilöt voivat nähdä kuusi kuukautta sivuvierailun jälkeenkin jokaisen somepostauksesi ilman, että he tykkäisivät vielä Facebook-sivuistasi. Toki voit kanssamme myös kasvattaa seuraajakuntaasi 10 kertaiseksi ja luoda aitoa suhdetta heihin, kunnes potentiaalinen asiakas on valmis siirtymään seuraavalle tasolle ja ryhtyy asiakkaaksesi.

Ajatuspähkinänä kysyn mitä tekisit, jos jokainen liikkeessäsi (eli sivuillasi) vieraillut potentiaalinen asiakas liittyisi kanta-asiakkaaksi? Re-targeting mainonnalla tämä onnistuu ja kanta-asiakassähköpostin sijaan viestisi näkyy heille siellä, missä he ovat – eli somessa. Miltä kuulostaa 12 000 tai 120 000 kanta-asiakasta? Sille voi varmasti rakentaa jo liiketoimintaa.

Sisällöntuotannon näkökulmasta yrityksenne on asiantuntija. Te tiedätte, mitä asiakas haluaa, mikä heille on tärkeää, miten heitä palvella ja auttaa. Talon asiantuntijoita on tärkeä hyödyntää viestinnässä ja asiakaskommunikaatiossa. Digiammattilaisen rooli on auttaa viestin muokkaamisessa someen sopivaan muotoon, strategian sitomiseen osaksi somepäivittämistä ja myynnin tukeminen. Myyntitunneliajatus nostaa päästään myös somessa ja monikanavainen markkinointistrategia tukee toimintaa mallilla 1+1+1+1=10.

Jos Facebook-markkinointi on yrityksessänne tapetilla, suosittelen ottamaan yhteyttä kokeneisiin asiantuntijoihimme, jotka kartoittavat tilanteenne ja konsultoivat avoimesti, mitä teidän kannattaa tehdä ja miten nykyisiä resursseja voi hyödyntää optimaalisesti.

Tutustu referensseihimme tästä.

PS. Vaikka referenssit voivat vakuuttaa, tiedämme molemmat, että keskustelu luotettavan asiantuntijan kanssa valaisee tietä ja vastaa mielessä oleviin kysymyksiin paremmin.

…Sen vuoksi.

Suosittelen ottamaan yhteyttä Facebook-markkinoinnin asiantuntijaamme suoraan tästä.

Saat varattua tunnin keskustelun suoraan asiantuntijamme kanssa, joka käy sinulle läpi katsauksen kanavan hyödyntämiseen ja laajempaan digimarkkinoinnin kokonaisuuteen sekä vastaa kysymyksiisi. Jos olit tyytyväinen keskustelun tuloksiin ja haluat jatkaa keskustelua yhteistyön mahdollisuudesta, voit vasta asiantuntijatapaamisen jälkeen antaa myyjällemme luvan olla sinuun yhteydessä.

Perinkurista, mutta varsin toimivaa. Molempien osalta. 😊

Palvelukohtaisia
tulosesimerkkejä

PARHAALLA PÄIVITYKSELLÄ

23 000 +
tykkäystä
PARHAALLA PÄIVITYKSELLÄ

28 000 +
kommenttia
PARHAALLA PÄIVITYKSELLÄ YLI

309 000 +
ihmistä tavoitettu
Facebook-markkinointi-
kampanjan ROI

13 000 %
Tykkäysten kasvu Facebook-
asiakkailla keskimäärin yli

900 %

Kiinnostuitko? Varaa soittoaika tai tapaaminen asiantuntijamme kanssa!