Kilpailija- ja diginäkyvyysanalyysi
Yrityksen näkyvyys digimaailmassa ei ole koskaan ollut niin tärkeää kuin tällä hetkellä.
Noin puolet B2B-kaupasta tehdään verkossa* ja trendin ennustetaan kasvavan. Pandemia kiihdytti entisestään yritysten ostoprosessien siirtymistä verkkoon ja muutoksen arvioidaan olevan pysyvä.
* Postin tutkimus 4/-21
🤔
Paketoimme PK-yrityksen digimarkkinointipalvelut sopiviksi paketeiksi. Kilpailija-analyysissä selvitämme, mikä on yrityksesi online-näkyvyys ja miten voit hyödyntää kilpailijoittesi tekemää kehitystyötä. Tämän jälkeen saat apua tarvittaessa meidän Digimarkkinointistrategia- ja Viestintäsuunnitelma-paketeista.
Sopii tilanteisiin
- Haluatte tukea digimarkkinointihenkilöä sisäänajovaiheessa
- Haluatte tietää, mihin digimarkkinoinnissa kannattaa keskittyä
- Toimialallasi on kova kilpailu
- Ei ole tietoa siitä, miten verkkosivustosi toimii
- Ei selkeää suunnitelmaa siitä, miten verkkosivujasi kannattaa kehittää
- Haluatte parantaa Google-näkyvyyttä
- Olet uudistamassa digimarkkinointiasi tai viestintääsi
Hyötyjä yrityksellesi
- Saat Digisomesta avuksesi oman digimarkkinointipäällikön työkaluineen
- Kasvata näkyvyyttäsi ja hyödy kilpailijoittesi kehitystyöstä
- Nosta Google-näkyvyytesi kustannustehokkaasti seuraavalle tasolle
1
Ota yhteyttä asiantuntijaamme ja kerro olevasi kiinnostunut kuulemaan lisää!
Kerromme Diginäkyvyys- ja kilpailija-analyysin hyödyistä ja tuloksista. Keskustelujen jälkeen teemme sinulle ehdotelman palvelun sisällöstä, käynnistämisestä ja aikataulusta.
3
4
– Piia Pajunen ja Johannes Leivo,
Valmentajat ja yrittäjät, PROVE Treeni
Suosittelisin ehdottomasti Digisomen palveluita. Yhteistyö sujuu todella hienosti ja kuukausipalavereja odottaa aina innolla. Pidämme Digisomen lähestymistavasta jossa ensin markkinointi laitetaan kuntoon heille annetulla budjetilla ja sen jälkeen budjettia saa alkaa kasvattaa ja tulos kasvaa budjetin lisäyksen mukana. Olemme antaneet budjettia ja tuloksia on myös tullut!
Kaikki tämä hyvin tehty työ luo pohjan käynnissä olevalla co-brändäykselle, nyt kun yrityksemme nimi on vaihtumassa.
– Pasi Seppälä, Chief Procurement Officer ja Partner,
Solar Age / 1KOMMA5 Suomi
– Antti Kumpulainen, Liiketoimintajohtaja, ITsPro Oy
Kysy lisää kilpailija-analyysistä
Huom: Olemme kesälomalla heinäkuun 2023 -
Vastaamme yhteydenottoihin taas elokuun alussa!