Google-markkinointi
Google-mainonta / hakusanamainonta / hakusanamarkkinointi / hakukonemarkkinointi / hakukoneoptimointi
Googlea hyödynnetään palvelujen tai tuotteiden löytämiseksi ja ostopäätöksen tueksi.
AVULLAMME TAVOITAT POTENTIAALISEN ASIAKKAAN OIKEASSA VAIHEESSA
Asiakkaan kanssa keskustelu on mielekkäämpää, kun ostoprosessi on ajankohtaista.
MAKSAT VAIN SIVUVIERAILUISTA
Lisäksi avullamme varmistat, että sivuvierailut muuttuvat kaupaksi.
Mikä on oikea tapa aloittaa hakukonemarkkinointi?
Se riippuu vahvasti alasta, hakusanojen volyymistä, kilpailusta, myyntitunnelin vaiheista ja sivustorakenteesta. Hyvin toteutettu hakukonemarkkinoinnin suunnitelma ottaa huomioon sivustorakenteen suunnittelun asiakkaan näkökulmasta ja onnistuu keräämään haaviin liidejä ja kauppaa. Sivuilla on otettu hakukoneoptimoinnilliset tekijät huomioon jo alussa ja kävijäkokemus sivuilla on miellyttävä sekä tukee yrityksen myyntitunnelin tavoitteita.


Facebook-markkinointi
Facebookissa voit tavoittaa suomalaisen b2c asiakaskohderyhmäsi isosti ja luoda suhteen.
SIVUVIERAILUT = KANTA-ASIAKKUUS
Vierailun jälkeen voit tavoittaa kävijät viestinnälläsi uudestaan jopa kuuden kuukauden jälkeenkin.
TUPLAA YHTEYDENOTOT JA KAUPANTEKO
Facebook mainonnan tulokset on mahdollista jopa tuplata retargeting mainonnan avulla.
Tänä päivänä harva kieltää enää somen voimaa tai sitä, että ”siellä täytyy olla”, mutta sitäkin harvempi oikeasti hyödyntää strategisesti Facebookia miedon bränditunnettuuden lisäksi myös asiakassuhteen luomiseen, brändimielikuvan syventämiseen, liidigeneroinnin ja myynnin systemaattiseen tukemiseen.
Yhdellä postauksella voi kanssamme tavoittaa 100 000 – 300 000 ihmistä. Voit tavoittaa tietyn postikoodilla rajatun alueen ihmiset kustannustehokkaasti ja tyylikkäästi.

Instagram-markkinointi
Visuaalinen kanava, jossa brändi-imago kasvaa.
VAIKEA KANAVA
Päätä hyödyntää strategisesti ja oikein – älä vaan päivitä päivittämisen ilosta.
YHTEISTYÖLLÄ PÄÄSET PITKÄLLE
Blogi ja Instagram –yhteistyö on tapa tulla huomatuksi ja kasvattaa nopeasti tunnettuutta oikeiden kumppanien kanssa.
Bränditunnettuuden kasvattamiseen b2c alalla voi olla aika luoda pöhinää tai lisätä tunnettuutta yhteistyössä vaikuttajien kanssa. Myös blogivaikuttajayhteistyö & yhteistyö YouTube vaikuttajien kanssa kulkee käsi kädessä tunnettuuden kasvattamisessa.

Linkedin-markkinointi
Valitset yleisöksesi sitten Nokian toimitusjohtajan tai kaikki Helsingin 50m€+ yritysten IT-päälliköt.
AUKTORITEETTIKANAVA
LinkedIn on ympäristönä oikea kanava viestiä liiketoiminnastasi tarkkaan valituille kohderyhmäsi päättäjille.
USKOMATTOMAN TARKKAA KOHDENNUSTA!
Varmista vaikka valitsemillesi ihmisille tai omille kontakteillesi mainostaminen!
LinkedInissä mainonta on tarkasti kohdennettavissa ammatillisin perustein, eli voit hyödyntää titteliä, yrityksen nimeä, toimialaa ja yrityksen kokoa.
Nämä auttavat kohdentamaan viestejä esimerkiksi tietyssä asemassa oleville henkilöille. Myös maantieteellinen sijainti ja demografiatietojen perusteella kohdentaminen onnistuu.
