Viestintäsuunnitelma
Onko yrityksesi viestinnän sisältöjen tuottaminen määrämuotoista, tehokasta ja stressitöntä? Tiedätkö millaista viestintää tarvitaan eri kohderyhmille kussakin kanavassa? Kuinka usein kannatta julkaista ja kenen vastuulla on sisältöjen tuottaminen ja aikataulutus? Mm. tällaisiin asioihin pureudutaan tässä palvelussa.
Sopii tilanteisiin
Kun haluat:
- Selvittää, mitä sosiaalisen median kanavia yrityksesi kannattaa käyttää
- Ottaa haltuun yrityksesi sisällöntuotannon ja suunnitella julkaisujen aikataulutuksen eri kanaviin
- Tietää digiviestinnän tämän hetken parhaat käytännöt
Hyötyjä
- Selvitämme sisällöntuotannon tarpeet, aikataulut sekä tarkemman kanavasuunnitelman
- Markkinointitiimille luodaan selkeät tavoitteet ja toimenpiteet sisällöntuotantoon – tiimisi tietää mitä tehdä tavoitteiden saavuttamiseksi ja miten
- Sisältöjen suunnittelu etukäteen poistaa arjen stressitilanteita
- Saat apua resurssointi- ja budjetointitarpeiden selvittämiseen vuosikellon aktiviteettien toteuttamiseksi


1
Ota yhteyttä asiantuntijaamme ja kerro olevasi kiinnostunut kuulemaan lisää!
3
Toteutamme ammattilaisten menetelmin viestintäsuunnitelman ja visuaalisen vuosikellon kanssasi.
4

– Pekka Kumpula, Toimitusjohtaja ja omistaja, Seos Design

Suosittelen Digisomea kaikille yrityksille, jotka tarvitsevat apuja digimarkkinoinnin valmiuksien kuntoonlaitossa, kampanjoiden suunnittelussa ja pyörittämisessä.
Digisome auttoi meitä kehittämään somea Suomessa sekä Ruotsissa. Heidän ideat sekä ajatukset sisällöstä yhdessä meidän tiimin kanssa sujui ammattimaisesti ja tulokset olivat näkyviä. Mielenkiintoiset lanseeraukset ja niihin tehty sisältö, materiaalit ja kuvat sekä mainonta olivat todella upeita.
– Teemu Numminen, Sales Development Manager Nordics and Sales Manager Finland, Warrior Sports