Etusivulle
Etusivulle
Become
digitally
awesome.
Google-markkinointi

Tunnetaan myös

Google-mainonta / hakusanamainonta / hakusanamarkkinointi / hakukonemarkkinointi / hakukoneoptimointi

Pick the term – we know it.

(Kanssamme onnistuu myös Bing-mainonta sekä Youtube-mainonta)

Mikä on oikea tapa aloittaa hakukonemarkkinointi?

Se riippuu vahvasti alasta, hakusanojen volyymistä, kilpailusta, myyntitunnelin vaiheista ja sivustorakenteesta.

Hyvin toteutettu hakukonemarkkinoinnin suunnitelma ottaa huomioon sivustorakenteen suunnittelun asiakkaan näkökulmasta ja onnistuu keräämään haaviin liidejä ja kauppaa. Sivuilla on otettu hakukoneoptimoinnilliset tekijät huomioon jo alussa ja kävijäkokemus sivuilla on miellyttävä sekä tukee yrityksen myyntitunnelin tavoitteita.

Hakusanamainonta on nopein tapa ohjata uutta, relevanttia ja ostoaikeissa olevaa liikennettä sivuille. Kannattava hakusanamainonta osana jatkuvaa liidigenerointia vaatii kuitenkin useamman vaiheen, kuin vain hakusanojen listaamisen ja ytimekkään mainoksen.

Sivustot voivat olla hienot, mutta saako niillä liidejä ja kauppaa? Onko konversioasteemme siis 0,5% vai 5%? Miten hyödynnetään loput 95-95,5% liikenteestä?

Mitä uusi verkkosivuvierailija tuottaa meille keskimäärin? Mikä on asiakashankinnan hinta? Entä mikä on soft konversion vs kova konversion asiakashankintahinnan ero laskennallisesti? Onko markkinoinnin ROI 1000%+ ja pitäisikö satsata lisää rahaa mainontaan?

Hakukonemarkkinoinnin logiikka on yksinkertainen. Käytät rahaa hakusanoihin huutokauppaperiaatteella ja saat vastineeksi liikennettä ja ehkä kauppaa.

Digisomen avulla opit ymmärtämään paremmin mm. kuinka paljon kauppaa voidaan saada aikaan, kuinka paljon mainontaa voi tehostaa, miten yrityksesi myynti pystyy kloussaamaan liidit paremmin, minkä arvoisia liidit ovat sekä kuinka paljon rahaa kannattaa laittaa mainontaan lisää?

Autamme asiakkaita alusta asti avoimesti ja aidosti. Jos jokin tekstissä tuntui monimutkaiselta, käymme prosesseja ja logiikkaa kanssanne mielellämme läpi kärsivällisesti, jotta voitte toteuttaa hakukonemarkkinointia ”best practices” -mukaisesti heti alusta asti.

Tutustu referensseihimme tästä.

PS. Vaikka referenssit voivat vakuuttaa, tiedämme molemmat, että keskustelu luotettavan asiantuntijan kanssa valaisee tietä ja vastaa mielessä oleviin kysymyksiin paremmin.

…Sen vuoksi.

Suosittelen ottamaan yhteyttä hakukonemarkkinoinnin asiantuntijaamme suoraan tästä.

Saat varattua tunnin keskustelun suoraan asiantuntijamme kanssa, joka käy sinulle läpi katsauksen kanavan hyödyntämiseen ja laajempaan digimarkkinoinnin kokonaisuuteen sekä vastaa kysymyksiisi. Jos olit tyytyväinen keskustelun tuloksiin ja haluat jatkaa keskustelua yhteistyön mahdollisuudesta, voit vasta asiantuntijatapaamisen jälkeen antaa myyjällemme luvan olla sinuun yhteydessä.

Perinkurista, mutta varsin toimivaa. Molempien osalta. 😊

Palvelukohtaisia
tulosesimerkkejä

Hakusanamainonnnan ROI
B2B-yrityksellä

+6700 %
Hakusanamainonnnan ROI:n
paraneminen keskimäärin

+340 %
verkkokaupalle
Asiakashankinnan hinta
per hotellivaraus
tiputtaminen 30 €:sta
keskimäärin

10
/ hotellivaraus

Palvelumme avulla olemme
tuoneet asiakasyrityksellemme
verkkosivujen kautta
keskimäärin

2 kertaa
enemmän orgaanisen liikenteen
kautta tulleita yhteydenottoja

Kiinnostuitko? Varaa soittoaika tai tapaaminen asiantuntijamme kanssa!