Digimarkkinointitoimisto Digisome logo
Digisome facebook
Become
digitally
awesome.

Kilpailija- ja diginäkyvyysanalyysi

Yrityksen näkyvyys digimaailmassa ei ole koskaan ollut niin tärkeää kuin tällä hetkellä.

Noin puolet B2B-kaupasta tehdään verkossa* ja trendin ennustetaan kasvavan. Pandemia kiihdytti entisestään yritysten ostoprosessien siirtymistä verkkoon ja muutoksen arvioidaan olevan pysyvä.
* Postin tutkimus 4/-21

🤔

Paketoimme PK-yrityksen digimarkkinointipalvelut sopiviksi paketeiksi. Kilpailija-analyysissä selvitämme, mikä on yrityksesi online-näkyvyys ja miten voit hyödyntää kilpailijoittesi tekemää kehitystyötä. Tämän jälkeen saat apua tarvittaessa meidän Digimarkkinointistrategia- ja Viestintäsuunnitelma-paketeista.

Kilpailija-analyysi on se palvelu, josta digimarkkinoinnin haltuunotto ja kehittäminen kannattaa siis aloittaa!

Sopii tilanteisiin

  • Haluatte tukea digimarkkinointihenkilöä sisäänajovaiheessa
  • Haluatte tietää, mihin digimarkkinoinnissa kannattaa keskittyä
  • Toimialallasi on kova kilpailu
  • Ei ole tietoa siitä, miten verkkosivustosi toimii
  • Ei selkeää suunnitelmaa siitä, miten verkkosivujasi kannattaa kehittää
  • Haluatte parantaa Google-näkyvyyttä
  • Olet uudistamassa digimarkkinointiasi tai viestintääsi

Hyötyjä yrityksellesi

  • Saat Digisomesta avuksesi oman digimarkkinointipäällikön työkaluineen
  • Kasvata näkyvyyttäsi ja hyödy kilpailijoittesi kehitystyöstä
  • Nosta Google-näkyvyytesi kustannustehokkaasti seuraavalle tasolle
digisomen digimarkkinointi become digitally awesome logo
näin homma toimii kun palvelu aloitetaan teksti

1

Ota yhteyttä asiantuntijaamme ja kerro olevasi kiinnostunut kuulemaan lisää!

2

Kerromme Diginäkyvyys- ja kilpailija-analyysin hyödyistä ja tuloksista. Keskustelujen jälkeen teemme sinulle ehdotelman palvelun sisällöstä, käynnistämisestä ja aikataulusta.

3

Kun olet hyväksynyt ehdotelman, toteutamme ammattilaisten työkaluin Diginäkyvyys- ja kilpailija-analyysin sekä avaamme oivallukset sinulle ymmärrettävästi.

4

Sinulle tulee selkä kuva siitä, missä digimarkkinoinnin potentiaali on ja miten tavoitteisiin päästään.
logo prove by piia
Kilpailija-analyysillä digimarkkinoinnin haltuunotto TODELLAKIN kannattaa aloittaa. Workshoppien avulla saimme ymmärrystä digitaalisen presenssimme nykytilasta (miten asiakkaamme näkevät ja löytävät meidät digitaalisesti) ja Digisome tarjosi konkreettisia kehitysehdotuksia tämän parantamiseksi. Näiden oppien saaminen ilman Digisomen työkaluja ja sparrausta olisi ollut yrittäjälle käytännössä mahdotonta.

– Piia Pajunen ja Johannes Leivo,
Valmentajat ja yrittäjät, PROVE Treeni

logo 1komma5 suomi

Suosittelisin ehdottomasti Digisomen palveluita. Yhteistyö sujuu todella hienosti ja kuukausipalavereja odottaa aina innolla. Pidämme Digisomen lähestymistavasta jossa ensin markkinointi laitetaan kuntoon heille annetulla budjetilla ja sen jälkeen budjettia saa alkaa kasvattaa ja tulos kasvaa budjetin lisäyksen mukana. Olemme antaneet budjettia ja tuloksia on myös tullut!

Kaikki tämä hyvin tehty työ luo pohjan käynnissä olevalla co-brändäykselle, nyt kun yrityksemme nimi on vaihtumassa.

– Pasi Seppälä, Chief Procurement Officer ja Partner,
Solar Age / 1KOMMA5 Suomi

logo itspro
Suosittelen Digisomen palveluita PK-yrittäjälle, joka haluaa ulkoistaa Digimarkkinointiaan. Digisome oli ensimmäinen Digimarkkinoinnin yhteistyökumppani joka on saanut meillä aikaan mitattavia tuloksia. Yhteistyötä on aiemmin yritetty myös hintavampien kumppanien kanssa mutta olemattomin tuloksin.

– Antti Kumpulainen, Liiketoimintajohtaja, ITsPro Oy

Kysy lisää kilpailija-analyysistä

Huom: Olemme kesälomalla heinäkuun 2023 -
Vastaamme yhteydenottoihin taas elokuun alussa!

Miten toivot yhteydenottoa?

10 + 3 =

digisome villen ota yhteyttä kuva

Ville Viitaniemi

HEAD OF SEARCH & ANALYTICS

+358 40 196 4743
ville(at)digisome.fi